Google Workspace Essentials

Milyarlarca kullanıcının tanıdığı ve sevdiği, özenle birbirine bağlanmış ortak çalışma ve iletişim araçlarından yararlanarak ekip çalışmalarına güç verin.

Ekip çalışmasını geliştirmek için modern ortak çalışma araçları

Google Workspace Essentials; Dokümanlar, E-Tablolar ve Slaytlar'ı içerir. Farklı ofis ve saat dilimlerine dağılmış haldeyken bile birlikte çalışması gereken ekipler için dosya oluşturmak ve ortak çalışmak kolaydır.

Ekip çalışmasını geliştirmek için modern ortak çalışma araçları

Güvenli, kurumsal düzeyde video konferans

Ekibinizin bağlantıda kalması gerektiğinde, Google Meet sorunsuz, güvenilir ve basit bir video konferans deneyimi sunar. Görüşme başına 150'ye kadar katılımcının yer aldığı görüntülü toplantıları Google Drive'a kaydederek toplantıya gelme imkanı bulamayan ekip üyeleriyle paylaşabilirsiniz.

Güvenli, kurumsal düzeyde video konferans

Tüm içeriğinize kolay ve güvenli erişim

Google Drive'la herhangi bir cihazda içeriğinizi depolayabilir, paylaşabilir ve içeriğinize erişebilirsiniz. Ekipler, dosyaların bir birey yerine ekibe ait olduğu ortak drive'lardan yararlanabilir. Böylece her zaman doğru dosyalara erişirsiniz.

Tüm içeriğinize kolay ve güvenli erişim

Google Workspace sürümünüzü seçin

Google Workspace Enterprise

Fiyatlandırma için satış ekibiyle iletişime geçin

Satış ekibiyle iletişime geçin
Özellikleri göster Özellikleri gizle

Dahil Olan Uygulamalar

  • Meet Görüntülü ve sesli konferans
  • 250'ye kadar katılımcıyla toplantı düzenleyin.
  • Outlook takviminden toplantı planlama ve toplantılara katılma
  • Toplantıları kaydetme ve Drive'da saklama
  • Toplantılarınızı alanınızdaki 100.000'e kadar izleyiciye Canlı Yayınlama (çok yakında)
  • Drive Depolama ve dosya paylaşımı
  • Sınırsız bulut depolama alanı (veya 5'ten az kullanıcı varsa kullanıcı başına 1 TB)
  • Birleştirilmiş ekip depolama alanı için ortak drive'lar
  • İçeriğe doğrudan masaüstünden erişebilmeniz için Drive Dosya Senkronizasyonu
  • Dokümanlar Kelime işleme
  • E-Tablolar Elektronik tablo çözümü
  • Slaytlar Sunu oluşturucu
  • Formlar Profesyonel anket oluşturucu
  • Sites Web sitesi oluşturucu
  • Keep Paylaşılan notlar

Güvenlik ve Yönetim

  • 7/24 öncelikli destek  
  • Kritik sorunlarda 1 saatlik hedeflenen yanıt süresi
  • Özel olarak atanmış Google danışmanı (minimum 1.000 lisans alımında)
  • Yönetici Konsolu Güvenlik ve yönetim kontrolleri
  • E-posta ve sohbetleri arşivleme ve saklama politikaları belirleme
  • Google Workspace için veri bölgeleri
  • Google Workspace için güvenlik merkezi
  • Gmail için veri kaybını önleme özelliği
  • Drive için veri kaybını önleme özelliği
  • Gmail için barındırılan S/MIME
  • Gmail'i uyumlu üçüncü taraf arşivleme araçlarına entegre etme
  • Güvenlik anahtarı zorunlu kılma özellikli kurumsal düzeyde erişim denetimi
  • BigQuery'de Gmail günlük analizi
  • Gelişmiş Koruma Programı
  • Apps Kasası Veri saklama, arşivleme ve arama
  • E-postalar, sohbet mesajları ve dosyalar için e-Delil Tespiti özelliği
  • Kullanıcı etkinliğini izlemek için kullanabileceğiniz denetim raporları
  • Cloud Identity Premium Kullanıcıları, cihazları ve uygulamaları yönetin
  • Uç nokta yönetimi Mobil cihazlarınızı uzaktan yönetme
  • Bağlama duyarlı erişim

Essentials müşterileri sınırlı bir süre boyunca ek özelliklere erişim sahibi olabilir.

Ek Özellikler
check_circle

Microsoft Office'le çalışır

Office dosyasını düzenleyen bir ekip arkadaşınız olup olmadığını görebilir, böylece sürüm çakışmalarını önleyebilirsiniz. Düzenleme sırası size geldiğinde ise bildirim alırsınız. Meet eklentisini kullanarak doğrudan Outlook takviminden toplantı planlayabilir ve toplantılara katılabilirsiniz.

video_call

Kolay toplantı kaydı

150'ye kadar toplantı katılımcısıyla bağlantı kurun ve toplantıya katılma imkanı bulamayan kişilerle paylaşımı kolaylaştırmak için toplantıları doğrudan Drive'a kaydedin. Canlı yayına yetişemediyseniz sorun değil. Toplantılar kolayca kaydedilebilir ve daha sonra izleyip paylaşmanız için Drive'da saklanabilir.

backup

Drive Dosya Senkronizasyonu

Drive dosyalarınızı doğrudan buluttan Mac veya PC'nizle senkronize ederek disk alanı ve bant genişliğinden tasarruf edin. Siz veya ortak çalıştığınız kişiler tarafından yapılan her değişiklik otomatik olarak güncellenir ve senkronize edilir. Böylece, her zaman dosyanın en son haline sahip olursunuz.

computer

İstediğiniz cihazda, istediğiniz yerde çalışın

Önde gelen platformların tamamında kullanıma sunulan Google Workspace Essentials uygulamaları sayesinde çalışırken tarayıcı, mobil cihaz, tablet ve bilgisayar arasında sorunsuz şekilde geçiş yapabilirsiniz.

wifi_off

Çevrimdışı erişim

İnternet bağlantınız yoksa sorun değil. Dokümanlar, E-Tablolar ve Slaytlar'da hâlâ dosya oluşturabilir, görüntüleyebilir ve düzenleyebilirsiniz. İnternete bağlı değilken yaptığınız tüm değişiklikler, internet bağlantısı kurulur kurulmaz otomatik olarak senkronize edilir.

format_list_numbered

Ekibinize özel anketler ve formlar

Kolayca oluşturabileceğiniz anket ve formlarla ekibinizden değerli bilgiler toplayın ve verileri hemen Google E-Tablolar'da analiz edin.

Kategoriye Göre Filtrele

Google Workspace Essentials hakkında sık sorulan sorular

  • Mevcut Google Workspace teklifleri ile Google Workspace Essentials arasında ne fark var?

    Google Workspace Essentials, halihazırda bir e-posta ve takvim çözümüne sahip olan ekipler ve kuruluşlar için geliştirilmiştir. Tasarımı gereği mevcut araçlarınıza entegre olan ve bir arada kullanıma imkan tanıyan Google Workspace Essentials, kurumsal düzeyde görüntülü görüşmeler için Google Meet, güvenli bulut depolama alanı için Google Drive, içerik oluşturma ve ortak çalışma amaçlı Google Dokümanlar, E-Tablolar ve Slaytlar'a erişim imkanı da sunar. Üstelik başlamak için tek ihtiyacınız olan şey şirket e-posta adresiniz.
    İşletmenizde Gmail, Takvim veya özel e-posta adresine ihtiyaç duyuyorsanız sizin için doğru seçim Google Workspace olacaktır.

  • Zaten Google Workspace kullanıcısıyım, Google Workspace Essentials'a ihtiyacım var mı?

    Hayır - Google Workspace Essentials, şu an Google Workspace müşterisi olmayan ekipler ve kuruluşlar için tasarlanmıştır. Mevcut bir G Suite Basic ya da Business müşterisiyseniz ve Meet'in gelişmiş işlevleri, ek Drive depolama alanı veya Veri Kaybını Önleme gibi kurumsal güvenlik özellikleriyle ilgileniyorsanız Google Workspace Enterprise'a geçmeyi düşünebilirsiniz.

  • Şu an şirketimde Office 365 kullanılıyor. Google Workspace Essentials kullanabilir miyim?

    Kesinlikle evet! Google Workspace Essentials, Microsoft Office de dahil, mevcut teknoloji çözümünüzle entegre olacak ve onu tamamlayacak şekilde tasarlanmıştır. Google Drive; Word, PowerPoint ve Excel dahil olmak üzere 100'den fazla dosya türünü destekler. Google Meet'in Outlook eklentisi ise doğrudan takviminizden toplantı oluşturmanıza veya toplantılara katılmanıza olanak sağlar.

  • Google Workspace Essentials'ı kullanmaya başlamak için geçerli bir ödeme şekli girmem gerekir mi?

    Google Workspace Essentials'ı kullanmaya başlayabilmeniz için kredi kartı gibi geçerli bir ödeme şekli gereklidir. Google Workspace Essentials'ı artık kullanmak istemediğinize karar verirseniz aboneliğinizi dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.

Özel e-posta adresine mi ihtiyacınız var?

Google Workspace

Google Workspace

Google tarafından desteklenen, güvenli, buluta özgü entegre bir ortak çalışma ve üretkenlik uygulamaları paketi.

Gmail, Takvim, Meet, Drive, Dokümanlar ve daha pek çok hizmeti içerir.

Ücretsiz test edin Daha fazla bilgi

Eğitim için G Suite

Eğitimciler ve öğrencilerin bir arada öğrenip yeniliklere imza atmasına destek olmak için tasarlanmış ücretsiz ve güvenli araçlardan oluşan bir paket.

Classroom, Meet, Gmail, Dokümanlar, Drive ve daha fazlasını içerir.

Daha fazla bilgi